Niš

2015 / Očišćeno

[wolf_col_6 class=”first”]

Čišćenjem spomenika oslobodiocima na Trgu Kralja Milana u Nišu nastavljena je akcija „Cif čisti Srbiju“ koju je i ovog proleća pokrenula kompanija Unilever Beograd u gradovima širom Srbije. Tim za čišćenje je u protekla dva dana sa jedne od najpoznatijih niških kulturno-istorijskih znamenitosti uklonio grafite, naslage čađi i masnoće, kao i ostale nečistoće koje su narušavale njegov izgled. Takođe, spomenik je dodatno zaštićen anti-grafitnim slojem kako bi bilo olakšano njegovo dalje održavanje. U ovoj kampanji aktivnu ulogu igraju i građani, jer kompanija Unilever izdvaja deo prihoda od prodatih sredstava iz palete Cif za uređenje i čišćenje spomenika, a na internet i Facebook stranici kampanje moguće je glasati za još jedan spomenik koji će tim kampanje očistiti.

„Prošle godine su i Skupština grada Niša i kompanija Unilever dale obećanja da ćemo ponovo da sarađujemo i ponosan sam što smo to obećanje ispunili na obostrano zadovoljstvo. Ovo je veliki poklon gradu Nišu jer svi znamo koliko je teško pronaći sredstva za održavanje spomenika kulture“, rekao je prof. dr Zoran Perišić, gradonačelnik Niša i dodao „Svaka društveno odgovorana akcija, a posebno one koje u centar pažnje stavljaju kulturu, predstavljaju veliki podstcaj da se i lokalna zajednica više uključi i povede računa o očuvanju svojih kulturnih dobara. Zato pozivam sve građane, ali i kompanije koje posluju u Nišu da se uključe kako bismo svi zajedno doprineli da naš grad izgleda još lepše i urednije.

„Ideja da očistimo spomenik oslobodiocima Niša rodila se još prošle godine, kada smo čistili podzemni prolaz Gorča. Pozitivne reakcije i srdačan prijem koji smo tada dobili od Nišlija učvrstile su nas u nameri da ovaj grad uvrstimo i u ovogodišnju kampanju. Naš brend Cif je tako ispunio još jednu misiju, pored one svakodnevne da efikasno čisti sve površine, da uspešno motiviše ljude da gradske prostore u kojima sakodnevno provodimo vreme, učine još lepšim“, izjavila je gđ. Snežana Vukalović, menadžer korporativnih komunikacija kompanije Unilever Beograd d.o.o. i dodala: „Na spomenike kulture, njihovu istorijsku vrednost, a posebno na čistoću, često ne obraćamo dovoljno pažnje i upravo to je razlog zbog kojeg smo odlučili da ih tokom ove kampanje očistimo i ulepšamo. Drago nam je da i Nišlije od danas mogu da uživaju u lepšem izgledu i novom sjaju ovog čuvenog spomenika.“

[/wolf_col_6]

[wolf_col_6 class=”last”]

[/wolf_col_6]